Morgen nieuwe start - Reisverslag uit Hennef, Duitsland van Evelyn - WaarBenJij.nu Morgen nieuwe start - Reisverslag uit Hennef, Duitsland van Evelyn - WaarBenJij.nu

Morgen nieuwe start

Door: Evelyn

Blijf op de hoogte en volg Evelyn

30 Augustus 2015 | Duitsland, Hennef

Hallo beste lezer,

mijn naam is Evelyn en ik woon momenteel in Hennef, Duitsland. Een blog schrijven is eigenlijk niets voor mij. Zinnen intikken, wissen, opnieuw intikken en nog eens wissen ... en geen idee hebben wie er dan uiteindelijk meeleest. Soit, ik zal mijn best doen en gewoon meteen van start gaan.

Eerst een woordje over hoe ik hier in Duitsland beland ben. Ik ben hier voor mijn laatstejaarsstage van de opleiding verpleegkunde ... nee, dit klopt niet helemaal. De eigenlijke reden waarom ik in Duitsland ben is de liefde. Mijn man is een Duitser en vorige zomer hebben we het mooie Geel ingeruild voor het Duitse platteland nabij Keulen. En het is hier prachtig. Ik voel me na meer dan een jaar hier, nog steeds alsof ik op vakantie ben. Het feit dat ik het voorbije jaar ouderschapsverlof had voor mijn dochtertje (11 maanden) heeft hier waarschijnlijk toe bijgedragen. Net als het zien van mijn zoon (4 jaar) die dagelijks geniet van het rennen door velden en bossen. Maar morgen komt een nieuwe start. Het begin van mijn stage in een psychiatrisch ziekenhuis te Bonn (en bovendien de reden van deze blog). Ondanks de verhuis naar Duitsland kan ik mijn opleiding verpleegkunde toch beëindigen door mijn laatste stage hier te doen. Ik ben benieuwd ...

Wordt vervolgd ...

Tschüss, Evelyn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Hennef

Evelyn

Actief sinds 30 Aug. 2015
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 1875

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 15 Januari 2016

Stage in Duitsland

Landen bezocht: