Een inkijk in mijn leven - Reisverslag uit Hennef, Duitsland van Evelyn - WaarBenJij.nu Een inkijk in mijn leven - Reisverslag uit Hennef, Duitsland van Evelyn - WaarBenJij.nu

Een inkijk in mijn leven

Blijf op de hoogte en volg Evelyn

02 Oktober 2015 | Duitsland, Hennef

Hallo allemaal,

Ik zou jullie met veel plezier willen vertellen over het bruisende studentenleven, bezienswaardigheden en spannende avonturen die ik hier beleef. De realiteit is helaas anders. Niet dat die mogelijkheden er niet zijn, integendeel. Genoeg te doen hier, zowel natuurliefhebbers als citytrippers kunnen hier aan hun trekken komen. Maar het leven van een student met twee jonge kindjes en een man biedt nu eenmaal niet het leesvoer waar iedereen zit op te wachten. Voor een buitenstaander klinkt dit minder avontuurlijk om over te berichten. Als ik niet op stage ben, dan ben ik bij de kindjes, huishouden aan het doen of aan het slapen. Of een combinatie. Niets bijzonders dus. Voor mij is het natuurlijk wel allemaal heel bijzonder. Ik geniet ervan om na de stage thuis te komen en te spelen met de kindjes. Of gewoon met manlief 's avonds in de zetel over de dag te praten of tv te kijken. Of te kunnen uitslapen tot 6u30 in plaats van tot 5u45. En de uitstapjes, de bezoekjes aan vrienden of het zalige nietsdoen ... dat komt allemaal weer terug.