Nog maar twee weken voorbij? - Reisverslag uit Hennef, Duitsland van Evelyn - WaarBenJij.nu Nog maar twee weken voorbij? - Reisverslag uit Hennef, Duitsland van Evelyn - WaarBenJij.nu

Nog maar twee weken voorbij?

Blijf op de hoogte en volg Evelyn

15 September 2015 | Duitsland, Hennef

We zijn nu ondertussen midden september ... en ik heb het gevoel dat ik al twee maanden stage doe in plaats van twee weken. Niet omdat het niet leuk is, integendeel, maar wel omdat er zoveel te beleven valt op stage. In die eerste weken kwamen zoveel nieuwe indrukken op me af, die ik normaal pas in een half jaar te verwerken krijg :-)).

Ondertussen ken ik het team en de patiënten wat beter, mijn taken als verpleegkundige in Duitsland zijn verduidelijkt en ik ken het ritme van de dienst. Het vakjargon en de medicatie hier in Duitsland, dat zal nog even duren vooraleer ik dat onder de knie heb. Maar zoals we tegen de patiënten zeggen, zeg ik ook tegen mezelf :" Alles langzaam en rustig ...." ... en dan lukt het wel.

Wordt vervolgd ...

Tschüss
Evelyn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Hennef

Evelyn

Actief sinds 30 Aug. 2015
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 1867

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 15 Januari 2016

Stage in Duitsland

Landen bezocht: